Nøkkelen til vekst.

Finn ut hva dine kunder bryr seg om, og hvordan de navigerer på din side. Avdekk problemer—øk konvertering.

Hvorfor kontinuerlig forbedring er viktig.

Mange tror at så lenge de lanserer en nettside, vil resten skje av seg selv—enten det er salg i nettbutikken, eller at henvendelsene skal strømme inn.

En god start

Lansering av en nettside er alltid vel og bra, men for optimalt resultat bør man ta steget videre.

På lik linje med at bilen må på service, bør også nettsiden gjennomgå korreksjoner og forbedringer over tid.

Ved faktisk å arbeide med kontinuerlig forbedring av brukeropplevelsen, og justere etter hva kunder faktisk vil, kan man oppnå enda bedre resultater.

Spørsmålet er: Hvordan vet man hva kundene vil? Denne tjenesten svarer på det.

Ta opp video

Identifiser og reparer problemer gjennom videopptak basert nøyaktig på hvor brukere beveger seg, hva de klikker på, og hvor de setter seg fast.

Generer heatmaps

Få en visuell representasjon av de områdene kunder bryr seg mest om. Fokuser mer på disse, mindre på andre. Bruk ressursene dine fornuftig.

Still spørsmål

Still brukere spørsmål om hva som kan gjøres bedre, eller hva som hindrer dem i å utføre ønskede handlinger.

Ingenting er bedre enn når kunder forteller deg rett ut hva du kan gjøre bedre.

Ta opp video.

Når du vet hvordan besøkende navigerer, kan du enkelt gjøre grep for å optimere brukeropplevelsen.

I denne videoen gikk alt fint, men det er ikke alltid tilfellet.

Se hvor folk trykker.

Her ser vi at både lenken til Program, og Kalenderen i sidebaren er populære områder.